فرزندان شهدا از قدرت های نرم جمهوری اسلامی هستند

حجت الاسلام میثم تارم با بیان اینکه فرزندان شهدا از افتخارات ما هستند، گفت: یکی از قدرت های نرم جمهوری اسلامی وجود فرزندان، همسران، مادران شهدا و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، با بیان اینکه فرزندان شهدا از افتخارات ما هستند، گفت: یکی از قدرت های نرم جمهوری اسلامی وجود فرزندان، همسران، مادران شهدا و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس است.

امام جمعه جیرفت افزود: فرزندان، همسران و مادران شهدا سرمایه بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با حمایت های خود از انقلاب و نظام اسلامی، یاد و نام و اهداف شهدای خود را زنده نگه داشته اند.

وی ضمن تسلیت پیشاپیش وفات حضرت ام البنین (س)، ابراز کرد: سالروز وفات این بانوی گرامی به نام مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

حجت الاسلام تارم با تبریک و تسلیت شهادت سردار رضی موسوی در سوریه، بیان کرد: این سردار بزرگ اسلام توسط رژیم جعلی اسرائیل به شهادت رسید.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: این رژیم غاصب کودک کش برای سر پوش گذاشتن بر شکست های خود در جریان عملیات طوفان الاقصی و انحراف افکار عمومی جهان از شکست مفتضحانه اش در برابر حماس، دست به چنین اقدامات مذبوحانه ای در خارج از مرزها می زند.

وی عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شکست اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی غیر قابل ترمیم است و قطعا اسراییل با این اقدامات وحشیانه راه به جایی نمی برد و عاقبت چاره ای جزء تسلیم در برابر اراده مردم غزه و حماس نخواهد داشت.

کد خبر 1740933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha