تبیین جایگاه و نقش امام خمینی(ره) در بین جوامع ضروری است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جایگاه امام راحل (ره) باید به خوبی برای جوامع به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز چهارشنبه (۶ دی) در درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی گفت: سردار شهید سید رضی موسوی که در حمله تروریستی زینبیه سوریه به درجه شهادت نائل آمد از نیروهای خدم و انقلابی بودند که با ایثار و از خودگذشتگی برای دفاع از کیان اسلام تلاش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین به حمله تروریستی و شهادت شهدای مقرر نیروهای انتظامی راسک نیز اشاره کرد و افزود: از کشورهای همسایه توقع داریم که اجازه حضور تروریست ها را در مرزها ندهند و همچنین دستگاه های مربوطه که پیگیر خون این شهدای عزیز و فرزندان ایران اسلامی باشند.

عضو خبرگان رهبری همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: رژیم جعلی و نسل کش و سفاک صهیونیست درصدد انحراف اذهان عمومی از جنایات و قتل عام مردم مقتدر و مظلوم فلسطین و غزه است و باید مراقب نقشه های استکبار جهانی باشیم.

نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) اضافه کرد: از همه نیروهای مقاومت که تمام عیار در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیست ایستاده اند به خصوص سید حسن نصر الله رییس کل حزب الله لبنان، نیروهای مقاومت یمن که سنگ تمام گذاشتند و همچنین نیروهای مقاومت عراق و سایر گروه های مقاومت در سرتاسر جهان که از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کند، تقدیر و تشکر داریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) گفت: در این ایام باید برنامه های با هدف بزرگداشت شخصیت امام راحل (ره) برگزار شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مراسم های مرتبط با امام خمینی (ره) می بایست هر چه با شکوهتر و در شان مقام و شخصیت امام راحل (ره) برگزار شود، ادامه داد: باید جایگاه امام راحل (ره) به خوبی برای جوامع به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.  

کد خبر 1741136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha