اولین یادواره ۵۷ شهید محله پورسینا مشهد مقدس

دبیر مجمع رهروان شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری بزرگداشت شهدای حماسه ۱۰ دی و اولین یادواره ۵۷ شهید محله پورسینا مشهد مقدس خبر داد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن حماسه ۱۰ دی درمشهد، اولین یادواره ۵۷ شهید محله پورسینا مشهد مقدس در محل گلزار شهدای ده‌دی انقلاب اسلامی درمحله پورسینا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ساعت ۱۸ روز ۸ دی ماه برگزار می‌شود ادامه داد: در این برنامه علاوه بر اجرای که توسط آقای یراق‌بافان مجری توانمند مشهدی انجام می‌شود، حاج ابوذر روحی و بازیگر توانمند حوزه دفاع مقدس کشور، ماشاالله شاه مرادی نیز حضور خواهند داشت.  

دبیر مجمع رهروان شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه خانواده ۵۷ شهید محله پورسینا نیز در این برنامه شرکت خواهند داشت افزود: اطلاعات این شهدا با حدود ۳ ماه تلاش توسط مجمع رهروان شهدای انقلاب اسلامی از طریق مراجعات حضوری و تبلیغات در فضاهای مجازی و رسانه‌ای گردآوری شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه یک برنامه مردمی است که توسط مجمع رهروان شهدای انقلاب اسلامی که شامل جمعی از مساجد و هیئات مذهبی محله پورسینا و شهرک شهید رجایی است برگزار شده و البته نهادهای اجرایی و مرتبط مانند بنیاد شهید، شهرداری و شورای شهر، بسیج، حوزه هنری، صدا و سیما و... نیز همکاری لازم را داشته اند.  

پایان پیام/

کد خبر 1741157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha