سرمایه مردمی رمز بقای جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام نکونام سرمایه مردمی را رمز بقای جمهوری اسلامی خواند و گفت: این سرمایه مردمی باید در بالاترین سطح حفظ شود و هرچند گلایه هایی وجود دارد اما نباید اصل نظام که امامان برای تحقق آن فدا شدند، نفی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۸ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه ۹ دی نمایش قدرت مردم در تاریخ جمهوری اسلامی بود، گفت: حماسه ۹ دی سالروز میثاق مردم با ولایت بود که فتنه بزرگ سال ۸۸ را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری سرمایه مردمی را رمز بقای جمهوری اسلامی خواند و افزود: این سرمایه مردمی باید در بالاترین سطح حفظ شود و هرچند گلایه هایی وجود دارد اما نباید اصل نظام که امامان برای تحقق آن فدا شدند، نفی شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: ایشان شخصیتی عرفانی، فلسفی و پر از ایمان داشتند که متاسفانه شخصیت واقعی ایشان درک نشد.

حجت الاسلام نکونام با تسلیت شهادت شهید سید رضی موسوی، تصریح کرد: ایشان شهید سلیمانی دوم بودند و یار و یاور و از همفکران ایشان بودند که نقش مهمی در تحولات منطقه داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات و خلق حماسه دیگری در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: برگزار کنندگان باید مقدمات یک انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند و جوانان فهیم و رسانه ها باید مشارکتی جدی در این حماسه داشته باشند.

کد خبر 1741422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha