ارائه خدمات درمانی رایگان در کلینیک تخصصی دزیانی گرگان/ ماهانه ۱۲ هزار نفر ویزیت می شوند

بطیار گفت: به طور متوسط ماهانه ۱۲ هزار ویزیت و خدمات درمانی رایگان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدمهدی بطیار امروز (یکشنبه ۱۰ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر ۱۶ تخت دیالیز در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان موجود است و این بخش همزمان با سفر رئیس جمهور به استان از چهارم دی ماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان با اشاره به خلاء موجود در بحث کلینیک رشد و تکامل کودکان، افزود: این بخش نیز همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان برای بهره مندی کودکان معلول زیر پنج سال راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز خدماتی همچون؛ کاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و ... ارائه می شود.

بطیار با بیان اینکه این مرکز به دنبال ارائه خدمات به بیماران دارای مشکل است، گفت: تمام سعی ما مراجعه کمتر بیماران به ویژه اقشار محروم جامعه به مراکز خصوصی است.

وی اظهارداشت: مرکز شیمی درمانی سرپایی نیز با ۱۸ تخت با کیفیت مناسب راه اندازی شده است و به بیماران خدمات ارائه می دهد.

مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، بخش خدمات دندانپزشکی بیماران خاص با استقرار چهار یونیت دندانپزشکی افتتاح شد که یکی از این یونیت ها برای بیماران خاص است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز سطح ۲ ناباروری نیز گفت: این مرکز در راستای جوانی جمعیت در جریان سفر رئیس جمهور به استان با حضور معاونت بهداشتی وزیر افتتاح شد.

بطیار ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک فعالیت می کنند که ۵۰ پزشک تمام وقت و ۷۰ پزشک نیز غیر تمام وقت هستند.

وی افزود: در این کلینیک پزشکان متخصص غدد، ریه، عفونی، طب سنتی، مغز و اعصاب، آسم آلرژی، پزشکی ورزشی، طب فیزیکی و توانبخشی، گوارش و کبد، تغذیه، فلوشیپ درد، متخصص اطفال، چشم، اعصاب و روان و ارتوپدی هر روز به بینماران خدمات ارائه می دهند.

مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان گفت: در این مرکز ۱۵ دندانپزشک حضور دارند و مراکز سونوگرافی، ماموگرافی، فیزیوتراپی، غربالگری سرطان پستان، داروخانه، آزمایشگاه فعال و کلینیک دیابت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی رایگان از سوی دولت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان انجام می شود، افزود: بیماران می توانند از طریق سیستم بهیاب و یا شماره تلفن ۳۲۲۳۹۵۷۱ نسبت به دریافت نوبت خود اقدام کنند.

بطیار خاطرنشان کرد: به طور متوسط ماهانه ۱۲ هزار ویزیت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان انجام می شود و به همین میزان نیز ارائه خدمات انجام می شود.

کد خبر 1741743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha