اکران مستند "ژنرال" در شیروان

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان گفت: خانه اکران فیلم بسیج به مناسبت دهه مقاومت و سالروز شهادت سرتیپ حاج قاسم سلیمانی مستند«ژنرال» را جهت اکران در پایگاه ها، مساجد و مدارس عرضه می کند.

محمد محمدزاده قانعی، رییس شورای هیئات مذهبی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مستند «ژنرال»، روایتی بر دلایل به شهادت رساندن مظلومانه  شهید سپهبد ژنرال قاسم سلیمانی توسط آمریکا و ایادی وابسته به او است.

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها خاطرنشان کرد: همچنین بررسی ابعاد تاثیر این رویداد در ایران و جهان، حمایت آزادی خواهان از شهید سلیمانی و محکومیت به شهادت رساندن ایشان، سخنرانی سردار شهید در میادین جنگ با داعش و تلاش بی وقفه ایشان در سرکوبی نیروهای داعش در عراق و سوریه به نمایش گذاشته می شود.

محمدزاده قانعی با بیان اینکه کارگردان این مستند محمد طالبی است، عنوان کرد: حمایت آزادی خواهان از شهید سلیمانی و محکومیت کسانی که او را به شهادت رساندند از دیگر محورهای این مستند تامینی است که به آن اشاره شده است.

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان با اشاره به اینکه شعار چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با عنوان "شهید القدس" نامگذاری شده است، بیان کرد: فضاسازی مدارس با تصویر متفاوت از دلاورمردی های سردار، به تصویر کشیدن رشادت های سردار دلها در قالب نقاشی، اجرای سرود با همین مضمون، تبلیغات و نصب بنر در سطح مدارس و مساجد شهرستان انجام شده است.

کد خبر 1741880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha