پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در گلستان آغاز شد

حسینی گفت: اولین متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی کشور در استان گلستان و در شهرستان آق قلا روز گذشته (یکشنبه ۱۰ دی) به بانک عامل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمحمد حسینی در جمع خبرنگاران گفت: اولین متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی کشور در استان گلستان و در شهرستان آق قلا روز گذشته (یکشنبه ۱۰ دی) به بانک عامل معرفی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب گلستان، سهم استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن روستایی را سالانه هفت هزار  مسکونی اعلام کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده این سهمیه امسال به ۱۲ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می شود و تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.

حسینی اظهارداشت: برای متقاضیانی که در سال های قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده اما موفق به تکمیل و بهره برداری از واحد مسکونی خود نشده اند نیز در قالب متمم تسهیلات مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده که پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساهت ۱۲ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تامین اعتبار شده است.

کد خبر 1741886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha