نهضت بازگشت به مساجد در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با یک برنامه ریزی از سوی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، نهضت بازگشت به مساجد به ویژه در بین  جوانان و نوجوان شکل بگیرد و ما هم از هر کمکی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین تکریم ومعارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد سیستان و بلوچستان به اهمیت کانون های فرهنگی و هنری در مساجد اشاره کرد و بیان داشت:  انقلاب ما از مساجد شکل گرفت.

وی بابیان اینکه هر مسجد، یک فرهنگسرا است، افزود: مسجد یک پیام بزرگ برای همه ما دارد و آن این است که آغاز و پایان هر کاری در مسجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه باید نهضت بازگشت به مساجد در بین جوانان و نوجوانان شکل بگیرد، ادامه داد: بهترین و شاخص ترین افراد جامعه ما  تربیت شده مسجد هستند.

سرگزی با اشاره به اینکه از معجزات مساجد غافل شده ایم، گفت: با یک برنامه ریزی از سوی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، نهضت بازگشت به مساجد به ویژه در بین  جوانان و نوجوان شکل بگیرد و ما از هر کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم همه امورات منتج به آن شود که آموزه های اسلام ناب محمدی را در جامعه گسترش دهیم.

کد خبر 1742381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha