این حادثه تروریستی نتیجه شکست جبهه استکبار از مقاومت خصوصا در طوفان الاقصی است

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی تبلیغی آذربایجان غربی در اطلاعیه ای حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی تبلیغی آذربایجان غربی در اطلاعیه ای  حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَا تحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ، هرگز مپندار کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان‌اند، بلکه زنده هایی هستند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر چهره حیوانی و وحشیانه غربی ها و نظام استکباری در ترور کوردلانه و بزدلانه جمعی از هموطنان ما خود را نشان داد. آن هایی که سال ها با دروغ چهره خود را بزک کرده و دم از حمایت از انسان و حقوق بشر می زدند با حمایت صریح از تروریست های وحشی، چهره واقعی خود را به نمایش گذاشتند.

نظام استکباری و در رأس آن رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای خون خوار و کشورهای همسو و همپیمان با این وحشی های بربری، بعد از شکست های متعدد از جبهه مقاومت، خصوصا بعد از شکست غیر قابل ترمیم در عملیات طوفان الاقصی و تلاش سه ماه برای جبران آن و ناکامی در این مسیر، حالا به ترورهای کور روی آورده اند.

نظام های غربی و صهیونیست ها با ملت ایران دشمنی ای دیرینه دارند و در سابقه آن ها قتل عام یک سوم مردم ایران به چشم می خورد و در این چهل سال هم هر کجا فرصت پیدا کردند، به ترور و قتل مردم ایران روی آورده اند و شعارهایشان مبنی بر دفاع از ملت ایران و ایرانی دروغی بیش نیست.

جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی، آمریکا و وحشی های همپیمانش بدانند تاوان سختی در قبال این عملیات تروریستی خواهند داد و ملت ایران و جبهه مقاومت ضربه ای غیر قابل ترمیم برای آن ها خواهد زد.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و کانون های فرهنگی تبلیغی آذربایجان غربی ضمن محکومیت این عملیات تروریستی و تسلیت به محضر امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، از مسئولین مربوطه می خواهد ضمن پیگیری، با دستگیری عاملین و مباشرین این عملیات اشد مجازات را در ملاء عام برای آن ها اجرا کند.

کد خبر 1742523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha