انقلاب اسلامی مقدمه فرج همه بشر است

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه فرج همه بشر است، گفت: در روایات و احادیث و تفاسیر قرآن از انقلاب و پیشوای اسلام یاد شده است و پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی و دست خدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۷ دی) در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار داشت: این طرح و برنامه هایی که برای دهه فجر می ریزید از بهترین عبادات شما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله انقلاب اسلامی تنها مال ایران نیست بلکه از آن جهان است، افزود: انقلاب اسلامی مقدمه فرج همه بشر است و این نعمت برای ما نامرئی است اما پر از اسناد و تجربه است.

وی در ادامه بیان کرد: خطر استعمار ۵۰۰ ساله اروپای وحشی و سلطه بر جهان که از قتل عام مردم بومی آمریکا و تشکیل ایالت متحده و آنچه در شرق و غرب آسیا انجام دادند یک مسئله ساده نبود و طرح و برنامه آنان برای سلطه بر کل بشر در کره زمین بود و کارشناسی شده کار کرده بودند.

آیت الله عبادی ادامه داد: آن روزی که دنیا را به دو نیمکره غربی و شرقی تقسیم کردند به ظاهر در مقابل هم بودند اما در باطن هر دو مقابل اسلام قرار داشتند و این جز برنامه آنان بودند و به صورت دو بال قیچی فعالیت می کردند و از یاد ما نخواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: در این سلطه ۵۰۰ ساله وضع ایران از هم بدتر بود چون هم انگلیس هم آمریکا هم رژیم صهیونیستی در ایران حضور داشتند و یک قدم دیگر برای سلطه جهان یا به تعبیر خودشان پایان جهان داشتند،دهمین شیوه ای که صهیونیست ها انجام می دهد و کار ایران تمام بود و انگلیس حدود ۱۰ میلیون نفر را با چراغ خاموش از بین برد.

وی با بیان اینکه اگر امام راحل نبود کار ایران تمام بود، افزود: در روایات و احادیث و تفاسیر قرآن از انقلاب و پیشوای اسلام ذکر شده است و پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی و دست خدا بود.

آیت الله عبادی بیان کرد: دنیای کفر مقابل انقلاب ایستاده است و هیچ حد و مرزی هم دیگر ندارند و این انقلاب باید نوع بشر را نجات دهد و به امید خدا به تمدن اسلامی و فرج حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

کد خبر 1743180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha