سخنگوی نیروهای مسلح یمن: حمله به یمن هرگز بی پاسخ نخواهد بود

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، آمریکا و انگلیس را مسئول کامل حمله جنایتکارانه به مردم یمن دانست و تاکید کرد: این حمله، هرگز یمن را از موضع حمایت گرانه مردم مظلوم فلسطین منصرف نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) تاکید کرد: حمله آمریکا و انگلیس به یمن منجر به شهادت پنج نفر و زخمی شدن شش نفر دیگر از نیروهای مسلح شد.

 سریع گفت: دشمن آمریکایی و انگلیسی به عنوان حمایت خود از ادامه جنایت اسرائیل در غزه، به یمن حمله کردند.

وی افزود: این حمله شامل ۷۳ حمله به صنعا پایتخت یمن و استان‌های حدیده، تعز، حجه و صعده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس مسئول کامل حمله جنایتکارانه‌شان به مردم یمن هستند. این حمله بی پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

وی ادامه داد: این نیروها هرگز برای دفاع از یمن و حاکمیت آن در هدف قرار دادن منابع تهدید و تمامی اهداف متخاصم در خشکی و دریا تردید نخواهند کرد.

 سریع با تاکید بر اینکه این حمله، یمن را ازحمایت از مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد، گفت: نیروهای مسلح همچنان از عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی می‌روند، در دریای عرب و دریای سرخ جلوگیری می‌کنند.

از سوی دیگر، «محمد علی الحوثی» یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن امروز جمعه گفت: حملات آمریکایی-انگلیسی یک تعرض عمدی و غیرقابل توجیه است.

وی تاکید کرد: این حملات وحشیانه و تروریستی است و نشانه روحیه متوحش است .

الحوثی گفت: این حملات تاکید دوباره براین مسئله است که ایالات متحده آمریکا و انگلیس، حمله به غزه و یمن را مدیریت می‌کنند.

وی افزود: این حملات از تروریسم اسرائیل محافظت می‌کنند. در زمانی که جهان به دنبال توقف نسل کشی در غزه است، حمایت این دو کشور از اشغالگران صورت می گیرد.

کد خبر 1743934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha