جلوه‌هایی از سبک زندگی امام باقر (ع) در رادیو ایران

همزمان با ولادت با سعادت امام محمدباقر(ع) برنامه اذان گاهی به «به افق آفتاب» با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد از سبک زندگی امام باقر(ع) از سبک زندگی امام باقر (ع) می گوید.

به گزارش  خبرگزاری شبستان، تقریبا همه ما امام محمدباقر(ع) را به لقب «باقرالعلوم» می شناسیم اما ویژگی های پسندیده شخصیتی و اخلاقی این امام بزرگوار صرفا به مسائل علمی و دینی ایشان محدود نمی شود و با تفحصی در زندگی امام محمدباقر(ع) می توان به نکات کلیدی ارزشمندی از شخصیت ایشان دست یافت.

بخشی مهمی از نکات قابل تامل در شخصیت امام محمدباقر(ع) به شیوه رفتاری ایشان در قبال خانواده و مواجهه با عموم مردم برمی گردد که قطعا می تواند هدایتگر ما در جریان زندگی باشد.

برخی از این موارد عبارتند از: (محبت به فرزندان، احترام و تکریم همسران، صمیمت و محبت با دوستان و انفاق و گشاده دستی و...)

برنامه اذانگاهی «به افق آفتاب» شنبه ۲۳ دی، مصادف با اول رجب میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع) با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد به تشریح این نکات می پردازد.

گفتنی است «به افق آفتاب» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی  از شنبه تا جمعه ساعت ۱۱:۵۰ از رادیو ایران پخش می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1744067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha