بیش از ۲۸ هزار مسکن در حال احداث در گیلان

فلاحتگر از احداث بیش از ۲۸هزار مسکن در گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ،محمدرضا فلاحتگر،‌ امروز (شنبه ۲۳دی) در جلسه شواری مسکن گیلان اظهار کرد: هم اینک ۲۸ هزار و ۸۴۵ مسکن در این استان در حال احداث است که در بخش نهضت ملی مسکن نیز، ۱۵ سازنده در حال احداث مسکن هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه تعهد چهارساله استان گیلان در احداث نهصت ملی مسکن، ۵۰ هزار و ۶۶۲ واحد است، افزود: از این تعداد هم اینک ۹ هزار و ۹۵۹ واحد در این طرح در گیلان در حال احداث می‌باشد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش بازآفرینی، سه هزار و ۱۵۱ واحد، در بخش مسکن روستایی ۱۲ هزار و ۴۶۳ واحد و در بخش خودمالکی سه هزار و ۲۷۲ واحد در گیلان در حال ساخت می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده بر اساس تاکیدات استاندار محترم، خوشبختانه پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال احداث در بخش نهضت ملی مسکن نسبت به تابستان امسال بسیار مطلوب‌تر است و امیدواریم که این روند همچنان ادامه یاید.

فلاحتگر به اهدای زمین در بخش جوانی جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در بخش جوانی جمعیت در گیلان، هزار و ۷۲۶ متقاضی حضور دارند که از این تعداد، ۲۳۰ خانوار تاکنون زمین دراختیار گرفتند.

در این جلسه به ریاست استاندار گیلان؛ که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز حضور داشت؛ شماری از اعضا گزارش عملکرد دستگاه های ذیربط خود را در زمینه روند پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارائه دادند.

کد خبر 1744182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha