کانون های مساجد ظرفیت بالایی برای تولید محتوای رسانه‌ای دارند

حجت‌الاسلام حجت پناه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با دارا بودن ۶۲ هزار عضو ظرفیت بالایی برای تولید محتوای رسانه‌ای و کمک به صدا و سیما دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمد ابراهیم حجت پناه امروز (یکشنبه ۲۴ دی) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: نقش رسانه‌ با توجه به برخورداری از جمعیت قابل توجه از مخاطبین در شرایطی که فرهنگ جامعه تحت هجوم سنگین رسانه‌های معاند قرار دارد، بسیار مهم و حساس است.

وی ادامه داد: در این خصوص ظرفیت ۲ هزار نفری خادمیاران رضوی، ۴۶۰ باب کانون فرهنگی هنری، ۳۴ باب کانون تخصصی خواهران و ۶۲ هزار عضو در کانون های مساجد استان ظرفیت بالایی برای تولید محتوای رسانه‌ای و کمک به صدا و سیما وجود دارد که می توان به نحو احسن از این ظرفیت گسترده استفاده کرد.

حجت‌الاسلام حجت پناه تصریح کرد: کانون های خدمت رضوی و سازمان صدا و سیما در استان می توانند با ایجاد پیوندی یکپارچه و همبستگی با ارائه ایده های خلاقانه در تولید محتوای رضوی و آثار هنری و رسانه‌ای در قالب‌های مختلف اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در ابتدای این دیدار از تمامی دست‌اندرکاران صدا سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری که همکاری بسیار خوبی با کانون های فرهنگی هنری مساجد و مدیریت خدمت رضوی استان در ترویج سیره معصومین (ع) به خصوص آقای مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) داشته و دارند، قدردانی کرد.

کد خبر 1744254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha