لزوم بهره گیری از توانمندی های مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر

حجت الاسلام محقی با اشاره به دور شدن از بحث مردمی سازی در سال های گذشته گفت: به کانون های فرهنگی هنری مساجد ابلاغ کردیم تا به بحث مردمی سازی برنامه ها توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی امروز (۲۴ دی) در اولین جلسه برنامه ریزی کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای هماهنگی و بهسازی برنامه های دهه فجر، کمیته هایی از جمله کمیته مساجد و بقاع متبرکه را تشکیل داده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: توقع بر این است که همچون سنوات گذشته، اجرای برنامه های متناسب با ذائقه اقشار مختلف مردم و رویکرد تاکید بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و رفع شبهات از اذهان مردم مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: گام های خوبی را طی ۴۵ سال اخیر جلو آمده ایم و نیاز داریم که به خصوص در دولت سیزدهم به بحث زبان گویا و اطلاع رسانی توجه کنیم و ضعف رسانه را برطرف سازیم.

حجت الاسلام محقی با اشاره به اینکه به حوزه تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی توجه شود، افزود: به دنبال این هستیم تا طی دهه فجر شاهد یک همگرایی بین جبهه انقلابی باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی عنوان داشت: در حوزه رویکردها و وظایف اجرایی بحث تشکیل کمیته های مردمی در مساجد و بقاع متبرکه جهت حضور حداکثری مردم در برنامه های ستاد دهه فجر را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: برنامه های بصیرتی و نشست های هم اندیشی در مساجد و بقاع متبرکه طی دهه فجر اجرا می شود و به بحث بهره گیری از فرصت تقارن مناسبت های مذهبی با اعیاد ملی توجه خواهد شد.

حجت الاسلام محقی تاکید کرد: باید به آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و بقاع متبرکه طی دهه مبارک فجر توجه شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر لزوم بهره گیری از توانمندی های مردمی تاکید کرد و افزود: متاسفانه طی چند سال گذشته بحث مردمی سازی را رها کردیم و به کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز ابلاغ کردیم تا به بحث مردمی سازی برنامه ها توجه کنند.

وی در پایان بیان کرد: درخواست داریم تا برای متولیان بقاع متبرکه و ائمه مساجد جلسه و همایش کاربردی جهت توجیه با استفاده از ظرفیت هادیان سیاسی برگزار شود.

کد خبر 1744295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha