تقوا و عمل صالح انسان را به سعادت میرساند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تقوا و عمل صالح انسان را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز (۲۷ دی۱۴۰۲) در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرای استان مرکزی که در حسینیه شهدای بیت ایشان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب، گفت: تحولات قلبی و درونی انسان، آغاز تغییرات اجتماعی خواهد بود که ماه مبارک رجب در انجام چنین تحولاتی تاثیر بسزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با تاکید بر دعا و نیایش در این ماه با عظمت، افزود: دعاهای مفاتیح الجنان و ادعیه وارده از اهل بیت (ع) در تحولات درونی مومن نافذ است و ماه مبارک رجب بهترین فرصت برای این مهم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دنیا محل گذر است و جز عمل صالح چیزی برای انسان باقی نخواهد ماند، گفت: همه باید تلاش کنیم و با عمل صالح و حرکت در مسیر تقوا زندگی شاد و سعادتمندی را برای خود رقم بزنیم.  


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه با بیان اینکه سیاست اسلامی، همان دیانت الهی است، همراه فریب و دغل کاری نیست، خاطر نشان کرد: برخلاف سیاست های استکبار جهانی که بر اساس دروغ و جنایت و خیانت می باشد، بهترین الگوها و مصادیق سیاست توحیدی، انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: داعش قصد تخریب قبور و مزار مطهر اهل بیت (ع) را داشت ولی با فداکاری شهدا و مجاهدین جان بر کف اسلام به ویژه شهید سلیمانی مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده شد و نتوانستن به اهداف پلیدشان برسند.  

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: مسئولیت های اسلامی و اجتماعی می بایست در دست افراد جامع شرایط، امانتدار، دلسوز باشد و از سپردن کارها به دست افراد غیر شایسته خودداری شود.

کد خبر 1744909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha