سینما فرهنگ در جیرفت گشایش یافت

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره بر ضرورت تامین زیرساخت های حوزه فرهنگ جنوب کرمان، گفت: سینما یکی از این ضروریات است که در این راستا امشب سینما فرهنگ در شهر جیرفت افتتاح شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره بر ضرورت تامین زیرساخت های حوزه فرهنگ جنوب کرمان، گفت: سینما یکی از این ضروریات است که در این راستا امشب سینما فرهنگ در شهر جیرفت افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: با حمایت های معاونت سینمایی، این سینما مجهز به تجهیزات روز شد.

وی میزان اعتبار تجهیز سینما فرهنگ جیرفت را بالغ بر ۴ میلیارد برآورد کرد و افزود: این سینما از امشب آماده اکران فیلم های روز سینمای کشور است.

حجت الاسلام حسینی از راه اندازی سینما در سایر شهرستان های جنوبی استان خبر داد و اظهار کرد: بزودی در شهرستان هایی که دارای مجتمع فرهنگی هنری می باشند، سینما راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه به راه اندازی پلاتوها در جنوب کرمان در دستور کار قرار گرفته، عنوان کرد: بزودی استارت کار زده خواهد شد.

وی از پیگیری برگزاری کنسرت موسیقی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این مهم فرصتی است تا مردم جنوب کرمان از برنامه های فرهنگی و هنری بهره مند شوند.

کد خبر 1745040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha