عدم بهره گیری از نعمت رسانه برای معرفی مفاهیم اسلام به جهانیان

آیت الله عبادی با بیان اینکه رسانه ملی باید گوش و زبان مردم باشد، گفت: امروز با نعمت های رسانه و اینترنت می توانیم مکتب اسلام را به جهان تفهیم کنیم ولی از آن متاسفانه بهره نمی گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز شنبه (۳۰ دی) در دیدار با معاون امور استان های صدا و سیمای کشور اظهار داشت: تسهیل شرایط برای حضور مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخاب مردم به معنای همه چیز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: منتخبین مردم هستند که فردا تصمیم سازها و تصمیم گیرها می شوند و در ابعاد و زوایای مختلف سرنوشت مردم را رقم می زنند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی در زمینه اطلاع رسانی موارد ویژه و پراهمیت خوب عمل می کند و آثار خوبی جا می گذارد، افزود: اما فراگیر نیست و رسانه ملی که منافع مردم به معنی عامش باید در آن باشد، در همه مسائل باید هدفمند عمل کند و نتیجه کارش به نفع نطامی باشد که مردم انتخاب کرده اند.

آیت الله عبادی بیان کرد: رسانه ملی باید گوش و زبان مردم باشد و بسیاری از کارها از جمله مسائل تبلیغاتی را از دشمنان یاد بگیریم با اینکه آن ها زمینه را برای ظلم و کار باطل هموار می کنند و کوچکترین مسئله را مطابق با نظام امپراطوری جهانخوار تولید می کنند و فرقی ندارد که برنامه ریز یا درشت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: کاری که انجام می شود باید پیوست فرهنگی از جهت وصول به اهداف نظام داشته باشد و اینکه به یک نقطه ای نقد داشته باشیم به معنای نقد بر کل آن نیست.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه های صدا و سیما حالت سرگرم کننده دارند، افزود: تفریح چیز مشروع است و هدف دارد اما سرگرم کننده این است که یک برنامه بی هدف می گذارند.

آیت الله عبادی تاکید داشت: نقطه فاصله ای که بین فرهنگ اسلامی و غربی وجود دارد این است که غرب به دنبال باطل است و به هیچ تعهدی پایبند نیستند و دقیقا مقابل مکتب انبیا قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز با نعمت های رسانه و اینترنت می توانیم مکتب اسلام را به جهان تفهیم کنیم، گفت: از آن متاسفانه بهره نمی گیریم و از همه صاحب نظران دعوت شود و احساس مسئولیت کنیم و همه برنامه ها در هر موضوعی باید هدفمند باشد.

کد خبر 1745155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha