فراهم کردن زمینه حضور حداکثری در انتخابات، محور نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: مصوبات امروز شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در راستای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مصوبات امروز شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در راستای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بیان کرد: در نشست امروز شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان مقرر شد تا همه دستگاه ها و نهادها اعم از آموزش و پرورش، شهرداری ها، دانشگاه ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به سهم خود برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش با برگزاری پویش ها و مسابقات فرهنگی و دانشگاه ها نیز با برپایی کرسی های آزاد اندیشی می توانند زمینه حضور حداکثری این اقشار را فراهم کنند.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: ائمه جمعه و جماعات نیز از تریبون‌ هایی که در دست دارند، اهمیت حضور حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد:   علاوه بر این نیز یکی دیگر از مصوبات امروز این شورا، دعوت از هنرمندان برای تولید آثار هنری با موضوع انتخابات بود.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری ها موظف شدند تا بنرهایی با محتوای روز شمار انتخابات در سطح شهرها نصب کنند.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: امروز در دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، یکی از فارغ التحصیلان علوم اجتماعی به عنوان شخصیت فرهنگی هنری این شورا معرفی شد.

کد خبر 1745355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha