کشت یک هزار اصله نهال توسط بسیجیان شهرستان اراک

سرهنگ گودرزی از کاشت یک‌هزار اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک به همت بسیج در دومین مرحله از اجرای طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی، معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری دومین مرحله از اجرای طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در سطح ملی، گفت: بسیجیان شهرستان اراک یک‌هزار اصله نهال به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در پارک جنگلی فدک اراک کاشتند.

وی با بیان اینکه کاشت درخت و نگه داری از آن و تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است، افزود: همه مردم در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارد، بسیج نیز در طرح عظیم و مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال همکاری دارد و بحمدالله در این راستا موفق عمل کرده است.

این مقام مسئول در ادامه با توجه به اینکه حفظ طبیعت یک تکلیف شرعی، قانونی و اجتماعی است، ادامه داد: بسیج نیروی کارآمد همه میدان‌ها و عرصه‌هاست در این عرصه نیز با جدیت پای کار آمده است.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین منابع طبیعی و بسیج استان ذیل طرح کشوری برای اجرای این طرح ملی و مردمی از امکانات بسیج در سطح وسیع بهره‌گیری شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح ۱۵۰۰ اصله نهال به همت جمعی از بسیجیان شهرستان اراک در منطقه باغ فدک اراک کاشته شد، ادامه داد: این مهم با هدف تقویت محیط زیست و بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر اراک انجام شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این طرح نیز روز گذشته ۱۰۰۰ اصله نهال توسط ۷۰ نفر جهادگر بسیجی از حوزه‌های مقاومت بسیج ابراهیم‌آباد، شهید چمران، شهدای بدر، شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید مدنی شهرستان اراک به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه باغ فدک کاشته شد.

کد خبر 1745537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha