بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از رزمندگان اسلام داشتند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه گفت: بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی و وقایع پس از جنگ اسلام داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مریم دهقانی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان ارومیه، عصر یکشنبه، در جلسه کمیته زنان ستاد گرامیداشت دهه فجر که در سالن شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد، با اشاره به نقش و سهم ارزنده بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از رزمندگان اسلام در ۸سال جنگ تحمیلی و وقایع پس از جنگ وحضور باشکوه و درخشان بانوان در همه صحنه ها، براجرای هرچه بهتر و باشکوه برنامه های دهه فجر در شأن زنان حماسه ساز شد.

دهقانی با اشاره به تعیین کمیته های شهرستانی ستاد بزرگداشت دهه فجر اجرای باشکوه مراسم بزرگداشت این دهه توسط کمیته زنان جهت گرامیداشت حفظ و صیانت از ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را الزامی خواند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه با اشاره به رویداد بزرگ برگزاری انتخابات در اسفند ماه بیان کرد: با توجه به رویداد ملی بزرگ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، لازمست هر یک از ما بانوان وظیفه دعوت به مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای را به انجام برسانیم و به لطف خدا با این محوریت پیش خواهیم رفت چرا که انقلاب اسلامی 45 سال چون سرو ایستاده و در برابر مصائب و سختی‌ها و توطئه ها قامت خم نکرده است و عزت وشکوه و اقتداراین انقلاب بیشتر از همیشه عیان تر از گذشته مورد اذعان دوست و بیگانه است.

وی گفت: به لطف و عنایت خداوند ایران اسلامی به قدرت تاثیر گذار منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است و از این رو باید برنامه های گرامیداشت انقلابمان هم در شأن این انقلاب، باشکوهتر برگزارشود

دهقانی در ادامه با تاکید به دعوت از مردم در مشارکت در تعیین سرنوشت خود گفت: امروز دشمنان چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته اند تا به ظن خود دلسردی وناامیدی مردم را ببینند اما مردم عزیر آنچنان که تاکنون نشان داده اند این بار نیز با حضور خود آنها را شگفت زده و پشیمان خواهند کرد.

وی لزوم تبیین دستاوردهای نظام و بیان خدمات دولت در دهه مبارک فجر را سدی در برابر توطئه کم رنگ نمودن فعالیتهای توسعه و آبادانی کشور توسط رسانه های معاند دانست و به لزوم ارائه برنامه های بصیرتی در این ایام که نسل امروز بویژه بدانها نیاز دارد تاکید نمود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ارومیه بانوان ایرانی را در تمام عرصه های مختلف در اوج قله افتخار و الگویی برای بانوان سایر کشورها دانست و ابراز امیدواری نمود این راه پر افتخار و با عزت منتهی به ظهور منجی عالم بشریت باشد.

کد خبر 1745619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha