اعطای ۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در عنبرآباد

یزدان افشاری پور با اشاره به این که دولت مردمی آیت الله رییسی برای حمایت از جوانی جمعیت مشوق هایی در نظر گرفته است، ابراز کرد: یکی از این مشوق ها اعطای تسهیلات فرزند آوری است که در همین راستا تاکنون ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات فرزند آوری به خانواده های واجد شرایط پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳ بهمن ماه) یزدان افشاری پور در مراسم واگذاری یکهزار و ۲۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در عنبرآباد، گفت: طبق آمار نرخ رشد جمعیت در سال جاری در شهرستان عنبرآباد، ۱ و ۴ دهم بوده و نرخ باروری نیز ۲ و ۲ دهم است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به این که دولت مردمی آیت الله رییسی برای حمایت از جوانی جمعیت مشوق هایی در نظر گرفته است، ابراز کرد: یکی از این مشوق ها اعطای تسهیلات فرزند آوری است که در همین راستا تاکنون ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات فرزند آوری به خانواده های واجد شرایط پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از مشوق های دولت در راستای حمایت از جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده های دارای سه و چهار فرزند است که امروز شاهد واگذاری یکهزار و ۲۰۰ قطعه زمین به واجدین شرایط هستیم.



افشاری پور عنوان کرد: باید از شورای بانکها خواسته شود تا سهمیه تسهیلات ازدواج افزایش یابد و در پرداخت این تسهیلات بانکی تسهیل شود.

کد خبر 1745959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha