همایش کوهپیمایی کارکنان و بسیجیان میراث فرهنگی استان مرکزی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برگزاری همایش کوهپیمایی کارکنان و بسیجیان میراث فرهنگی استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

مجتبی رضوانی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر، گفت: این همایش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور تعداد کثیری از بسیجیان شهرستان اراک و مسئولان در میدان کوهنورد و قرائت زیارت عاشورا در جوار تپه نور الشهدا اراک برگزار شد.


وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس با داشتن کمترین تجهیزات نظامی ولی با تکیه بر سلاح تقوا، ایمان، استقامت و ولایت فقیه به دفاع از اسلام و عزت و شرف ایران اسلامی پرداختند.


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: بیان شهادت طلبی، مقاومت، رشادت، ایثار، دلاوری، ایستادگی و شجاعت ملت ایران اسلامی به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، موفقیت، سربلندی و عزت ایران را تضمین می کند.


رضوانی اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به الگویی موفق و کامل برای سایر ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.


وی با اشاره به بیداری اسلامی، پیروزی حزب الله لبنان و مقاومت ملت فلسطین، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس غیرت، تعصب و وفاداری عمیق انسان ها به آرمان‏های الهی و پایبندی به ولایت فقیه به منحصه ظهور رسید که آثار آن موجب هراس دشمنان شده است.


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در پایان تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان ارزش ها و مجاهدت های یاران واقعی نظام و ولایت فقیه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 174676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha