دلجویی از ایتام و کودکان بی سرپرست سعادت است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: حضور در بین ایتام و کودکان بی سرپرست و دلجویی از این عزیزان سعادت است.

سید محمد حسینی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ضمن تاکید بر حضور در کنار ایتام و دلجویی از این عزیزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این امر سعادتی است که خداوند نصیب همه نمی کند.
 

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای این امر است، افزود: این دلجویی و سرکشی از نیازمندان فقط نباید به ماه رمضان ختم شود و باید در طول سال این امر انجام شود.


حسینی با اشاره به اینکه سنت حسنه اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان توسط افراد به ویژه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی انجام می شود، ادامه داد: در شب های ماه رمضان با حضور در کنار خانواده های ایتام ضمن دلجویی از خانواده های ایتام از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده این عزیزان قرار می گیرند و به کمک ویاری این عزیزان می شتابند که این اداره نیز دراین کار سهیم است.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد، گفت: هر چند این امر نباید محدود به زمان های خاص از جمله ماه مبارک رمضان باشد، اما باید در این ماه پربرکت و عزیز به اوج خود برسد.


وی با بیان اینکه سرکشی از نیازمندان سنت حسنه ائمه اطهار(ع) است، ادامه داد: ما که پیروان این بزرگوران هستیم باید در راستای اجرای این سنت حسنه در جامعه تلاش کنیم.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی نقش سازمان های حمایتی در این امر پسندیده را پررنگ و حائز اهمیت دانست و بیان کرد: باید به آگاه سازی مردم و تبیین و ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه بپردازند.

 

وی افزود: این اداره کل تلاش می کند تا در هر فرصتی با این خانواده های عزیز دیدار کند چرا که این مساله موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی برای پرسنل این اداره است.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 386536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha