پدیدآورندگان آثار هنری با محوریت امام رضا(ع) شناسایی و تقدیر می‌شوند

خبرگزاری شبستان:مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، برنامه های این سازمان در دهه کرامت را تشریح کرد.

مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در اراک، افزود: مسابقه « مشق نام دوست » در قالب ارائه آثار هنری صنایع دستی از جمله نقاشی وخوشنویسی در نوشتن، طراحی و ساخت نام و القاب امام رضا(ع)، برگزار می شود و برگزاری مسابقه دیگری با نام نامه ای به امام رضا(ع) نیز از دیگر اقدامات سازمان است.


وی ادامه داد: در این راستا پدیدآورندگان آثار مرتبط با امام رضا(ع) از جمله فرهیختگان و هنرمندانی که در طول سال فعالیت کرده اند؛ شناسایی می شوند و از آنها تقدیر به عمل می آید.

 

رضوانی اضهار کرد: برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان صنایع دستی دختران جوان با محوریت مذهبی، برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت و نمایشگاه محفل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده دختران جانباز و شهیده، گلباران و غبارروبی مزار شهداء، نصب پلاکارد و بنر با موضوع گرامیداشت دهه کرامت و برگزاری مراسم جشن و مولودخوانی و تجلیل از دختران در هیئت های مذهبی به مناسبت روز دختر، از جمله اقدامات سازمان میراث فرهنگی به مناسبت هفته کرامت است.

 

نشست بانوان هنرمند صنایع دستی در خصوص برگزاری گفتمان‌های دینی با موضو عات سیره و زندگانی امام رضا(ع)، دختران و الگوگیری از سیره ائمه(ع) و نقش حضرت معصومه (س) در دفاع از امامت و ولایت، از دیگر اقدامات سازمان میراث فرهنگی در دهه کرامت است که رضوانی به آن اشاره کرد.

 

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری استان مرکزی، در پایان گفت: کارگاه آموزشی آئین همسرداری نیز برای همکاران دختر سازمان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 290776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha