اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۵۰۰ برنامه فرهنگی در ۷۳ کتابخانه عمومی سراسر استان با هدف تبیین چیستی چرایی چگونگی، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ویژه نوجوانان جوانان و کودکان برگزار می‌ شود.

محمود حاجی-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی گفت: ما در کتابخانه‌های عمومی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی،و اثرگذاری مثبت در بین جامعه به خصوص نسل جوان جامعه و آماده سازی آینده ایران اسلامی هدف گذاری کرده برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنیم که مورد استقبال کودکان نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: این اداره کل در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی با دستی پر به میدان آمده است تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

حاجی گفت: با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در اداره کل کتابخانه‌های عمومی ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تمامی کتابخانه‌های شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی ادامه داد: سه ویژه برنامه رونمایی از کتاب زنده تر از همیشه،محفل قرآنی، ادبی و مسابقه کتابخوانی از کتاب انتخابات از منظر فقه و اخلاق توسط اداره کل و مسابقات نقاشی،قصه‌گویی، شعر خوانی، معرفی کتاب، نشست کتابخوان، نمایشگاه کتاب و چندین برنامه ویژه ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها با مخاطب سنجی و در نظر گرفتن جامعه هدف برنامه‌ریزی شده تا مورد استقبال مراجعه کنندگان به کتابخانه و عموم اهالی همجوار کتابخانه‌های عمومی باشد.

حاجی در پایان گفت: با استقبال خوبی که از طرح سفیر کتاب در مناسبت‌های گذشته شده است در این ایام هم سفیران کتاب به روستاهای دور افتاده مدارس خواهند رفت و کار تبیین انقلاب اسلامی را انجام خواهند داد همچنین در این ایام عضویت رایگان در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان فعال خواهد بود.

کد خبر 1747262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha