مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بودند

پیکار بابیان اینکه مردم از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند گفت: اینک در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، کشورمان به یکی از قدرت های اول جهانی در زمینه های علمی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، عباس پیکار در نشست تبیینی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی که در مسجد امام علی (ع) شهرکرد برگزار شد، اظهارداشت: مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بودند.

مبارز سیاسی دوران انقلاب اسلامی ادامه داد: اینک در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، کشورمان به یکی از قدرت های اول جهانی در زمینه های علمی رسیده و این دستاورد بزرگی برای ایران اسلامی است.

وی ابرازکرد: شیعه و سنی، مسیحی، ارمنی و مردم از همه قشرها با رهبری امام به میدان آمدند و به سلطه رژیم ستم شاهی پهلوی که حمایت های همه جانبه آمریکا و انگلیس را داشت، پایان دادند.

پیکار ادامه داد: مردم در مبارزه با رژیم پهلوی خواستار حاکمیت دین اسلام و استقرار نظام اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بودند.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری افزود: اداره کشور تنها با رای مردم امکان پذیر است و پشتوانه اصلی این انقلاب مردم هستند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام البرز رئیسی، امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور، مسجد امام علی (ع) شهرکرد ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از همه شرکت کنندگان در برنامه، برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.

کد خبر 1748050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha