مجموعه انتظامی برای امنیت کشور ایران اسلامی تا آخر ایستاده است

آیت الله دژکام با بیان اینکه مجموعه انتظامی برای امنیت کشور ایران اسلامی تا آخر ایستاده است، شهادت فرمانده یگان امداد شیراز را به فرماندهی انتظامی کل کشور تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت‌الله لطف‌اله دژکام در مراسم تشییع  فرمانده یگان امداد شیراز که امروز در حرم مطهر شاه چراغ (ع) برگزار شد، بیان کرد: سلام و درود خداوند بر روح مطهر همه شهدا علی‌الخصوص دلاور مرد عرصه نظم و امنیت، شهید سرتیپ دوم کوروش بازیار که با اهدای جان خودش امنیت را برای ملت و کشور ما بیمه کرد.

وی با بیان اینکه در این مراسمات یک وظیفه عرض ادب به ساحت شهید است که البته هر چه بگوئیم و بخواهیم تجلیل کنیم شایان مقام آنها نمی‌توانیم صحبت کنیم، افزود: وظیفه دیگر ما این است که به خودمان یادآور شویم که در قبال این خون‌ها مسئولیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اینها کسانی هستند که نظر به وجه الله انداخته‌اند؛ خدا آنها را انتخاب کرده است تا به چنین مقام شامخی که همه پیامبران و اولیای الهی که به این مقام غبطه می‌خورند و دلشان می‌خواهند در چنین مقامی باشند، برسند.

آیت‌الله دژکام در تشریح مقام شهدا با اشاره به حدیث "فی راحه کل نبی" (هر پیغمبری آسودگی‌اش در این بوده که به این مقام برسد)،  تصریح کرد: ان‌شاالله خداوند متعال به همه ما در این مسیر ارزشمند مبارزه با ظلم که به تحقق عدالت در جهان منجر می‌شود توفیق بدهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: این دهه مبارک فجر که امروز مثل سال 57 دوباره شهید روی دوش گرفته‌ایم و حرکت می‌کنیم ما را مسئول می‌کند که نسبت به دستاوردهای خون این شهدا یک غیرت ویژه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این وظیفه را برای خودمان به عنوان یک رسالت بزرگ بدانیم و به محضر آقا امام زمان (عج) و به محضر نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه دلسوزان انقلاب اسلامی عرض می‌کنیم ما با این شهدا پیمان بسته‌ایم که تا آخر، پای آرمان اسلام و انقلاب بایستیم.

آیت‌الله دژکام گفت: بنده به خانواده معظم این شهید به خصوص مادر سربلند وی، همسر گرامی و بزرگوارش و فرزندان نور چشمش تسلیت و تبریک می‌گویم و افتخاری که این خانواده برای دادن یک سردار شهید در ادامه راه انقلاب پیدا کرده است آنها را ان‌شاالله همنشین حضرت زینب کبری (ص) خواهد کرد و عنایت الهی شامل حالشان بیش از پیش خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: رهبر معظم انقلاب؛ از این حرم سوم اهل بیت (ع) به شما عرض می‌کنم که برای هر عرصه‌ای از عرصه‌های نبرد حق علیه باطل که پیش می‌آید مردم ما از بچه‌ها تا کهنسالان آماده و پای کار هستند و همه آمادگی دارند برای این آرمان‌ها به شهادت برسند.

امام جمعه شیراز گفت: از همه عزیزان پلیس خصوصا سردار "احمدرضا رادان" فرمانده انتظامی کل کشور، سردار "رهام‌بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان و همه کارکنان نظامی و انتظامی که انصافا برای برقراری نظم و امنیت از جان مایه می‌گذارند این شهادت پر افتخار را به آنها تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

کد خبر 1748814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha