برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه توسط کانون‌های مساجد

ویژه برنامه‌های ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت عباس(ع) و ولادت امام سجاد(ع) و جشن نیمه شعبان به همت کانون های مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، ویژه برنامه‌های ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت عباس(ع) و ولادت امام سجاد(ع) و جشن نیمه شعبان به همت کانون های مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برپایی ایستگاه صلواتی، مولودی خوانی، نور افشانی، مداحی و سخنرانی از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت این ایام است.

آذین بندی مساجد و معابر، اجرای طرح ذبح قربانی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) در قالب طرح «هر مسجد، یک قربانی»، برپایی ایستگاه صلواتی، مولودی خوانی، نور افشانی، مداحی و سخنرانی از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت اعیاد شعبانیه است.

مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه ائمه جماعات ضمن دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از نخبگان مسجدی و جوانان فعال مسجدی تجلیل خواهند کرد.

برپایی محافل انس با قرآن کریم و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت قائم (عج) از دیگر برنامه های معنوی به همین مناسبت است.

برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دختران کودک و نوجوان، مسابقات فوتبال دستی، اجرای میدانی سرود، مولودی خوانی، ایستگاه صلواتی و محله آرایی و نصب پرچم متبرک به نام اهل بیت(ع) بر سردرب مسجد و منازل از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه در کانون‌های مساجد است.

کد خبر 1749702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha