جشن اعیاد شعبانیه در کانون‌های مساجد استان زنجان برگزار می شود

اسلامی از برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت عباس(ع) و ولادت امام سجاد(ع) و جشن نیمه شعبان به همت کانون های مساجد استان زنجان خبر داد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: ویژه برنامه‌های ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت عباس(ع) و ولادت امام سجاد(ع) و جشن نیمه شعبان به همت کانون های مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی، مولودی خوانی، نور افشانی، مداحی و سخنرانی در این ایام به همت بچه های مسجدی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد و یادآور شد: آذین بندی مساجد و معابر، اجرای طرح ذبح قربانی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ویژه این ایام پیش بینی شده است.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است به همین منظور دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده در این اعیاد است.

اسلامی با بیان اینکه برپایی محافل انس با قرآن کریم و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور حضرت قائم (عج) از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این اعیاد خواهد بود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دختران کودک و نوجوان، مسابقات فوتبال دستی، اجرای میدانی سرود، مولودی خوانی، ایستگاه صلواتی و محله آرایی و نصب پرچم متبرک به نام اهل بیت(ع) بر سردرب مسجد و منازل از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه در کانون‌های مساجد استان زنجان است.

کد خبر 1749928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha