فعالان فرهنگی در برگزاری انتخابات پرشور نقش تعیین کننده ای دارند

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هر یک از فعالان فرهنگی نقش تعیین‌ کننده‌ای در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و جریان سازی ‌های فرهنگی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست هنرمندان فعال در فضای مجازی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات در جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: نقش هنرمندان در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و تاثیر گذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به ظرفیت هنرمندان در شور انتخاباتی، ابراز کرد: هنرمندان این منطقه ظرفیت بسیار خوبی هستند و باید از این ظرفیت مهم برای برگزاری پرشور انتخابات بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار نظام را در مقابل دسیسه های دشمنان بیمه می کند، افزود: دشمن سنگ اندازی می کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ هر موقع دشمن می گوید در انتخابات شرکت نکنید مردم بیشتر مشارکت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه هنر در سیاست و اجتماع تنیده شده است، تصریح کرد: باید جایگاه این مهم در صدر جامعه قرار گیرد و هنرمندان برای اعتلای آرمان‌های انقلاب بکوشند چرا که جایگاه آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هر یک از فعالان فرهنگی نقش تعیین‌ کننده‌ای در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و جریان سازی ‌های فرهنگی ایفا می‌کنند.

گفتنی است؛ در این نشست هنرمندان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری مشارکت انتخابات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1750763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha