آزمون استخدامی معلولان تحت پوششی بهزیستی استان البرز برپا می شود

محمدی با اشاره به اهمیت توجه به مددجویان بهزیستی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از طریق این آزمون ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، وجیهه محمدی گفت: با اعلام سازمان بهزیستی کشور امسال ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی در دستگاه های اجرایی آغاز می شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر محدودیت زمان ثبت‌نام که تا ۹ اسفند ماه سال جاری می باشد، ادامه داد : طبق برنامه ریزی های انجام شده از طریق این آزمون ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش در سراسر کشور در ۴۵ دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: سهمیه استخدامی استان البرز در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای ۸۸ نفر در پنج شهرستان کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ است. محمدی فلاح ادارات بهزیستی ، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای ،جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،امور مالیاتی ،تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی را از اداراتی برشمرد که استخدام دارند .

محمدی فلاح افزود: مددجویان تحت پوشش که دارای کارت معلولیت از بهزیستی هستند، می‌توانند جهت تصدی ۹۰ شغل احراز شده در دستگاههای اجرایی با یکدیگر رقابت کنند.

وی گفت : این آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار و نتایج آن نیز در ۳۰ خردادماه همان سال اعلام میگردد .

مدیرکل بهزیستی البرز در پایان گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه نموده و دفترچه مربوطه را دریافت کنند.

کد خبر 1751248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha