خودکفایی بیش از یکصد مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از خودکفایی بیش از یکصد مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

رمضانعلی جلالی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر، گفت: یکصد و77 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد طی 4 ماهه نخست سال جاری به شرکت ها، کارخانجات و مؤسسات غیر دولتی معرفی و مشغول فعالیت شدند.


وی با بیان اینکه این تعداد از افراد معرفی شده اغلب فرزندان و خانواده های مددجویان هستند، افزود: این افراد به همت معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی خودکفا شدند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: یکصد و 50 نفر از مددجویانی که برای اشتغال به واحدها معرفی شدند در بخش کشاورزی و همگی در شهرک گلخانه ای آوه واقع در شهرستان ساوه مشغول فعالیت شده اند و 27 نفر ازآنان نیز در بخش صنعت مشغول فعالیت هستند.


جلالی به مقایسه میزان کاریابی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد طی 4 ماهه نخست سال جاری با مدت مشابه سال گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: در 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد 195 درصد رشد در بحث کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بودیم.


وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهه چهارم فعالیت خود مبنی بر ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده ها، گفت: کاریابی برای مددجویان تحت حمایت امداد در راستای توانمند سازی و کاهش وابستگی ایشان به کمک های این نهاد انجام می شود و علاوه براین در بین مددجویان انگیزه و امید به فردایی بهتر را نوید می دهد.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در صورت تقاضای کارخانجات و مؤسسات، این نهاد آماده معرفی نیروهای مجرب، تحصیل کرده و دارای مهارت مورد نیاز از بین مددجویان تحت حمایت امداد است.


پایان پیام/

کد خبر 175177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha