اتحاد و حضور پرشور در انتخابات سبب قدرت نظام و خشنودی امام زمان است

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران و مردم آن بهترین دوستان امام زمان (عج) را در خود دارد، قوت اسلام به حضور مردم در صحنه است، اتحاد و شرکت پرشور در انتخابات سبب می شود که نظام قدرت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضائیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سخنرانی پرداخت و گفت: از اوصاف مهم امام زمان (عج) بقیه الله است، خداوند می‌خواهد با او کار جهان را به سامان برساند. اگر بخواهیم ایشان ظهور کنند باید آمادگی لازم را داشته باشیم و مطیع خداوند متعال و ولی او باشیم.

وی افزود: آمادگی مردم برای یاری امام زمان (عج) به برکت جمهوری اسلامی تا حدی فراهم شده است. منتظر حقیقی کسی است که آماده باش است که هرچه امام زمان (عج) فرمودند اعم از مجاهدت و شهادت را انجام دهد. امروز جهان نسبت به قبل بیش از بیش آماده ظهور می شود. نشانه‌های آمادگی وقتی ظلم آمریکا و اسرائیل چنان شدید شده است که در فلسطین زنان و کودکان را می کشتند و منازل را ویران می کنند اما بازماندگان آنها روی خرابه که می نشینند قرآن می‌خوانند. این روحیه آنها را مردم دنیا ریشه یابی می کنند در نتیجه به قرآن می رسند آن را مطالعه می کنند و به حقیقت پی می برند. 


حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه فرزندان روح الله و رهبر معظم انقلاب در فلسطین آموزش دیدند و گروههای مقاومت را مبتنی بر اسلام و قرآن بنا نهادند، عنوان کرد: ما در جهان با وضعی مواجهه شدیم که حقانیت مقاومت را شناختند و هر هفته در مهد استعمار و استکبار یعنی انگلیس مردم بیدار شدند و همواره برای حق مردم مظلوم فلسطین تظاهرات می کنند.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت امام زمان (عج) وقتی ظهور کنند مومنان را عزیز و کافران را ذلیل می کند، عنوان کرد: شما مومنان هم باید تلاش کنید که عزیز باشید. در جهان اختلاف نظر است اما حضرت سبب وحدت مردم مظلوم و مستضعف عالم می شود. حضرت خورشید درخشان و ستاره هدایت هستند و ظالمان را نابود می کنند. باید مومنان همچون ایشان در برابر کافران محکم ایستادگی کرده و در بین خود مهربان و با محبت باشند. وی خاطرنشان کرد: در خانواده همسران باید احترام یکدیگر را حفظ کنند. خانواده مهدوی باید با هم مهربان و با محبت باشند و عشق امام زمان(عج) را بر قلب خود جاری کنند. اخلاق بد هر یک از اعضای خانواده سبب دوری شخص از امام زمان (عج) می شود. فقهای ما فتوا دادند که اگر خانمی اشتباه کرد آقا باید گذشت کند مردانگی به گذشت است، گذشت کردن را از بزرگانی همچون پیامبر (ص) یاد بگیریم که وقتی دعوت مردم به خدا به او سنگ می زدند و او از مردم گذشت می کرد. حضرت با مکارم اخلاق مردم را به دین اسلام دعوت کردند. اگرچه در مقابل مستکبران خشن بودند اما نسبت به مسلمانان و مردم عادی مهربان بودند. خانواده مهدوی نباید با هم قهر کنند. اسلام دوست دارد خانواده با صلح و صفا پیوند داشته باشند. اگر افراد خودخواهی خود را کاهش دهند اختلافات هم کم می شود.


وی بیان کرد: تلاش کنیم تا می توانیم بین مردم را آشتی بدهیم، ما در شورای حل اختلاف توفیق یافتیم طی سه سال صد هزار نفر از زندان آزاد شوند. مردان زیادی داریم که به علت بدهی زندانی هستند، ما باید تلاش کنیم که آنها آزاد شوند. در جامعه‌ای که بین آنها رحمت باشد خداوند رحمت خود را بیشتر بر آنها نازل می کند. هنگام انتخابات برخی گروه ها بر علیه یکدیگر تخریب راه اندازی می کنند که این امر مورد رضای الهی نیست. در عین حال که رقابت انتخاباتی دارید با هم دوست باشید خوبی و برنامه های خود را بگویید اما رقبای خود را تخریب نکنید.

معاون قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: در بعد فردی و اجتماعی، سیاسی و هرجای دیگری، آنچه حضرت را شاد می‌کند انجام داده و آنچه سبب ناراحتی حضرت می شود را ترک کنید، امروز در دنیا دو صف تشکل شده است که یکی جبهه مقاومت به رهبری رهبر معظم انقلاب و دیگری آمریکا و اسرائیل و طرفداران آنها هستند، هیچ کس تردید ندارد که آمریکا بزرگترین دشمن امام زمان(عج) است، جمهوری اسلامی ایران و مردم آن بهترین دوستان امام زمان (عج) را در خود دارد، قوت اسلام به حضور مردم در صحنه است اگر مردم با هم اختلاف کنند ضعیف می شویم، اتحاد و شرکت پرشور در انتخابات سبب می شود که نظام قدرت بگیرد. برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کسانی را انتخاب کنید که شایستگی لازم را داشته باشند. نمایندگان مجلس خبرگان باید سیاستمدار و یاور رهبر باشند با مشورت دادن و جریان سازی مثبت در سطح جامعه؛ بتوانند از مسئولان مطالبه گری داشته باشند.

کد خبر 1751837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha