اجرای طرح «خانه به خانه» برای انتخابات در تمام روستاها

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات پیش رو، طرح خانه به خانه در ۱۶۰ روستای این شهرستان اجرایی شد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این طرح، بسیجیان ولایی جهت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از اهالی روستا به صورت خانه به خانه دعوت به عمل می آورند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت افراد پایگاه های بسیج سطح شهرستان همراه با امضای تعهد بر پرچم کشور عزیزمان ایران می باشد و اهمیت حضور و شرکت در مهم ترین رویداد سیاسی سال برای شهروندان بیان می شود.

سرهنگ دارابی به عزت، استقلال و آزادی ایران پس از وقوع انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: اسلام و انقلاب آن در ایران به ما عزت داده چرا که با مطالعه دوران پهلوی درمی‌یابیم که طی ۵۰۰ سال گذشته دو سوم خاک ایران از دست رفت.

فرمانده ناحیه سپاه شیروان با بیان اینکه جهاد تبیین ذهن‌ها را با حقایق آشنا می‌کند،خاطرنشان کرد: دشمن در انتخابات به دنبال دلسرد کردن مردم است و پس از دست نیافتن به این هدف خود در روز ۲۲ بهمن ماه امسال حالا به دنبال انحراف و تحریف اصل این نظام است.

 سرهنگ دارابی اضافه کرد: افرادی در جامعه هستند که چون آگاهی ندارند مشکلات را برای عدم مشارکت در انتخابات بهانه می‌کنند و هنر ما این است که با جهاد تبیین این افراد را به مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

 وی بیان کرد: انتخابات بر اقتدار ما بسیار تأثیرگذار بوده و بر همین اساس دلسرد بودن برخی افراد نیازمند تبیین و آگاهی بخشی است زیرا رأی ندادن آنها دردی را دوا نخواهد کرد.

کد خبر 1752212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha