درخواست استقرار شعبه سیار دوم در گلزار شهدای بیرجند

نوفرستی با توجه به استقبال بی نظیر مردم برای شرکت در انتخابات در شعبه اخذ رای سیار گلزار شهدا بیرجند، از فرماندار مرکز استان خواستیم شعبه سیار دوم را به این مکان منتقل کنند.

ابوالفضل نوفرستی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی افزود: امسال تصمیم گرفته شد به برکت خون شهدا شعبه سیاری در گلزار شهدا به مدت دو ساعت مستقر شود که به علت حضور گسترده مردم، خانواده شهدا، جانباران، ایثارگران و حضور بیش از ۲۰۰ نفر در انتظار رأی دادن، پیش بینی می شود شعبه سیار به شماره ۱۲۰ تا شب در گلزار شهدا مستقر باشد.

وی با توجه به استقبال بی نظیر مردم برای شرکت در انتخابات در گلزار شهدا، به پیگیری انجام شده با فرمانداری بیرجند برای انتقال شعبه سیار دیگری به این مکان خبر داد و ابرازامیدواری کرد: با حضور شعبه دوم سیار در این مکان شرمنده مردم و خانواده شهدا درصفوف نباشیم.

نوفرستی با بیان اینکه دعوت از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای انداختن آرای خودشان به صندوق ها از شعبه اخذ رای گلزار شهدای بیرجند انجام شده بود، افزود: در حال حاضر شاهد حضور اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات در گلزار شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه تا کنون اختلالی در برگزاری انتخابات در گلزار شهدا ایجاد نشده است، تأکید کرد: با وجود استقبال با شکوه مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، وجود یک شعبه سیار دیگر در این مکان ضروری است و امیدواریم در انتخابات های آینده شعبه ثابتی برای گلزار شهدا پیش بینی شود.

مدیرکل بنیاد شهید، امور ایثارگران و جانبازان خراسان جنوبی گریزی به سخنان مقام معظم رهبری در ساعات ابتدایی صبح و زمان انداختن رأی به صندوق انتخابات توسط ایشان زد و به استناد سخنان مقام معظم رهبری و آیه شریفه «فَاستَبِقوا الخَیرات»، گفت: باید در راه خیر از یکدیگر سبقت گرفت.

نوفرستی با بیان اینکه از ساعات اولیه آغاز انتخابات در اکثر شعبه ها حضور داشتم، تأکید کرد: شواهد نشان از استقبال بی نظیر مردم در شعبه گلزار شهدا دارد و این حضور حاکی از آن است که مردم فهیم و ولایی پای نظام، اعتقادات، خون شهدا و ...ایستاده اند.

به گفته وی حضور پرشور مردم برای انتخاب فرد اصلح در گلزار شهدا و صندوق سیار شماره ۱۲۰ لبیک گفتن به آرمان های نظام و حاج قاسم سلیمانی است.

کد خبر 1752522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha