پوشش انتخابات استان یزد با حضور بیش از ۵۰ گروه خبری

کریمی با اشاره به  اقدامات صدا و سیما مرکز استان در زمینه انتخابات بیان کرد:  انتخابات استان یزد با حضور بیش از ۵۰ گروه خبری پوشش داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، احسان کریمی، مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد در نشست خبری در ستاد انتخابات یزد گفت: صدا و سیما مرکز یزد با نگاه توصیف، تبلیغ، تهییج و آرامش بخش سعی کرده است برنامه های مختلف در قالب ها و معاونت های مختلف برنامه انتخابات را دنبال کند.

وی افزود: در کنار آن نیز سازمان بحث راه اندازی کانال های تبلیغاتی کاندیداها در حوزه های مختلف انجام شد و ۴ کانال تلویزیونی در استان یزد ایجاد شد.

کریمی بیان کرد: در زمینه فنی شاهد انقلاب ویژه ای در برنامه های صدا و سیما بودیم که در مدت شش ماه ۲۰۰ کانال تلویزیونی جهت تبلیغات انتخابات ایجاد و اجرا شد.

وی ادامه داد: در هر حوزه انتخابیه هفت مناظره را ضبط کردیم و در مجموع ۲۸ مناظره در استان ضبط و پخش شد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد گفت: بیش از ۵۰ گروه خبری و تولیدی در سراسر استان مشغول به کار هستند که ۱۷ تیم در شهرستان یزد و مابقی در شهرستان ها هستند.

وی افزود: برنامه های مختلف خبری در کنار آن نیز تولید می شود و ارتباطات مختلف با تمام شبکه های سراسری ایجاد کردیم و در حوزه رادیو نیز برنامه های مختلفی را داشتیم.

کریمی بیان کرد: اتفاق ویژه دیگر نیز برای اولین بار شاهد  شمارش آرا توسط ناظرهای انتخاباتی و پخش زنده آن بوده است و آرای ماخوذه حوزه ها نیز گرفته می شود.

کد خبر 1752650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha