برترین‌های طرح «یاوران مسجد» در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

حجت الاسلام حجت پناه گفت: به مناسبت ۱۸ اسفند، سی و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از برترین های مجری طرح «یاوران مسجد» در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شود.

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ۱۸ اسفند، سی و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از برترین های مجری طرح «یاوران مسجد» در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تجلیل می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: طرح «یاوران مسجد» به منظور ایجاد و توسعه شبکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مساجد برگزار می شود.  

وی افزود: افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با نهاد خانواده از جمله اهداف طرح «یاوران مسجد» است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، مدارس، مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و ایجاد بستر ارائه خدمت به «بچه های مسجد» را از دیگر اهداف طرح «یاوران مسجد» عنوان کرد.

کد خبر 1752753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha