آمادگی معاونت فرهنگی ارشاد برای حمایت از بچه‌های مسجد

احمدوند با اشاره به حمایت‌های معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: ما آمادگی داریم در برگزاری شب‌های شعر، جشنواره‌های ادبی، دوره‌های آموزش نویسندگی و شعر با این مجموعه همکاری کنیم.

«یاسر احمدوند»، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری شبستان و در پاسخ به این سئوال که چگونه می شود از ظرفیت 26 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد برای توسعه عدالت فرهنگی در مناطق محروم بهره بر، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از آغاز راه اندازی تاکنون محفل فعالیت بسیاری از نویسندگان و هنرمندان بوده اند در واقع آنها  از مسیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آموزش دیده و فعالیت‌ کرده اند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد، تصریح کرد: جوایز و رویدادهای بسیار خوبی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد طراحی شده است که برخی از این رویدادها هنوز استمرار دارند؛ توجه به همین حوزه‌های  فرهنگی و ادبی می‌تواند موجب رونق از بیش از پیش کانون‌های مساجد شود.

احمدوند با اشاره به حمایت های معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری، گفت: ما در معاونت فرهنگی می توانیم در راستای پیشبرد برنامه ها با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد تعامل داشته باشیم.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در پاسخ به این پرسش که این معاونت چگونه می تواند به شناسایی  و معرفی استعدادهای هنری فرهنگی در مساجد کمک کند، گفت: کانون های مسجدی می توانند درخواست همکاری داشته باشند و ما نیز آمادگی داریم در برگزاری شب‌های شعر، جشنواره‌های ادبی، دوره‌های آموزش نویسندگی و شعر با این مجموعه همکاری کنیم؛ امیدوارم با همکاری و تعامل دو جانبه در زمینه فرهنگی و ادبی شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1753570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha