آغاز نشست‌های محله‌ای مساجد چهارمحال و بختیاری

نشست های محله ای مساجد استان چهارمحال و بختیاری همزمان با فرارسیدن ۱۸ اسفندماه، سی و دومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مسجد جامع چالشتر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نشست های محله ای مساجد استان چهارمحال و بختیاری همزمان با فرارسیدن ۱۸ اسفندماه، سی و دومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مسجد جامع چالشتر آغاز شد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در یک مقطعی از زمان جوان های مملکت ما خودشان را ثابت کردند و وارد جنگ های نظامی شدند، گفت: بچه های نسل گام دوم در جنگ های رسانه ای و فضای مجازی نیز باعث شکست دشمنان خواهند شد.

وی با تشکر از زحمات فعالین و افرادی که در کانون های مساجد فعالیت می کنند، گفت: ریشه و بنیان فکر عالم یا در مسجد و یا در بیرون از مسجد شکل می گیرد که اگر در مسجد باشد رنگ و بوی خدایی دارد.

وی تصریح کرد: اگر محل رشد و تربیت مدیران کشور از مساجد شروع شود آن مدیر کارهایی که باید انجام بدهد و به نفع مردم و جامعه هست را انجام می دهد و از انجام یک سری کارها اجتناب می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با تاکید بر اینکه مدیران کانون در یکی از بهترین نقطه های عالم یعنی کانون های مساجد مشغول به مدیریت هستند، گفت: اعضای کانون های مساجد نیز در بهترین نقطه عالم تربیت می شوند.

حجت الاسلام حجت پناه با اشاره به بیانات رهبری درباره کانون های مساجد، اظهار کرد: اعضای کانون های مساجد باید با همکاری بسیج برای فعال کردن مساجد و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد تلاش کنند.

در پایان این مراسم از فعالین فرهنگی و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری مسجد جامع چالشتر تجلیل شد.

کد خبر 1753811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha