چرایی اقدام رژیم صهیونیستی به نسل کشی در غزه؟

استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از جریان طوفان الاقصی و فشارهایی که به آنها وارد شد وقتی نتوانست با جنبشی به نام حماس مقابله کنند، مجبور شد اقدام به کودک کشی و نسل کشی در غزه بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم بهشت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج به تفاوت روز قدس امسال با سال‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: حدود ۶ ماه است که مردم مظلوم فلسطین در پی طوفان الاقصی مورد هجمه‌های شدید رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌اند، بیش از ۳۲ هزار نفر در طول این مدت از مردم مظلوم فلسطین به شهادت رسیده‌اند و خشم جهانی علیه این رژیم به وجود آمد، لذا روز قدس امسال یک روز ویژه و خاص بوده و همه مردم باید تلاش کنند که در راهپیمایی این روز حضور باشکوهی داشته باشند و خشم و انزجار خود را نسبت به این غده سرطانی به دنیا نشان دهند.

مدیر حوزه علمیه علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر یاسوج با اشاره به موضوعاتی که باعث شد شاهد خیزش جهانی در زمینه مسئله غزه و قدس شریف باشیم، گفت: امروز مسئله فلسطین از جریان فلسطین، خاورمیانه و جریان اسلام بیرون رفته و شاهد یک خیزش بزرگ و جهانی در میان همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا هستیم و حتی در کشور آمریکا شاهد راهپیمایی و تظاهرات مردمی برای حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده غزه و فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه مردم بیدار شده و فهمیدند که اسرائیل غاصب، ظالم و کودک کش است، ادامه داد: به لطف الهی خون مردم بیگناه و کودکان فلسطینی جواب داد و بیداری قابل توجه جهانی فشارها را بر علیه رژیم صهیونیستی افزایش داده و به زودی شاهد زوال این رژیم غاصب در خاورمیانه و دنیا خواهیم بود.

حجت الاسلام بهشت در پاسخ به سوالی در زمینه چرایی اقدام رژیم صهیونیستی به نسل کشی در غزه، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از جریان طوفان الاقصی و فشارهایی که به آنها وارد شد وقتی نتوانست با جنبشی به نام حماس مقابله کنند و خود را یکی از ارتش‌های قدرتمند دنیا می‌دانست تاکنون که ۶ ماه از طوفان الاقصی می‌گذرد، نتوانستند با یک جریان کوچکی به نام حماس مقابله کنند که این نشان از ضعف ارتش و رژیم غاصب صهیونیستی دارد .

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: به همین دلیل رژیم غاصب مجبور شد اقدام به کودک کشی و نسل کشی در غزه بزنند و به قول خودشان اجازه ندهند که این افراد بزرگ شوند و در آینده بتوانند علیه این رژیم جبهه‌گیری کنند؛ باید مطمئن باشیم که کودک کشی توسط اسرائیل جز نشان دهنده ضعف این رژیم، موضوع دیگری نیست.

وی ریشه‌های سیاسی و عقیدتی نسل کشی صهیونیست‌ها را یادآور شد و بیان کرد: اگر تاریخ را بررسی کنیم در زمان حضرت موسی علیه السلام هم یهود و فرعون این مسئله کودک کشی را در سر داشتند، وقتی قرار بود که حضرت موسی متولد شود، فرعون دستور داده بود که هر کودکی متولد شد، او را بکشند، ولی به اذن الهی حضرت موسی با الهامات غیبی نجات پیدا می‌کند و پیامبر خداوند می‌شود.

حجت الاسلام بهشت خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز رژیم صهیونیستی و یهود همان سبک و روش گذشته را در پیش گرفته‌اند و کودکان مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون می‌کشند.

مدیر حوزه علمیه علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر یاسوج گفت: نکته اصلی و مهم در جریان نسل کشی و کودک کشی ضعف اسرائیل است، زیرا آنها به نقطه‌ای رسیدند که راه بازگشت ندارند و در حال دست و پا زدن هستند و این رژیم از درون دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و رسانه‌ها در این زمینه فعالیتی نداشتند که هر روز در درون اسرائیل علیه کابینه نتانیاهو درگیری و تظاهرات وجود دارد و از بیرون نیز مردم دنیا علیه آنها با برگزاری راهپیمایی و تجمعات مختلف شعار ضد ظلم و ستم سر می‌دهند.

وی به دیدگاه دین مبین اسلام در مورد ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان اشاره کرد ادامه داد: دین اسلام که از اول آمدن پیامبر اسلام به عنوان کسی که آخرین پیامبر الهی بوده و دین کامل و تام را در میان مردم آورده از همان روزهای نخست شعار اسلام این است که باید از مظلوم حمایت و باید علیه ظلم، کفر و استکبار بایستیم و طبق قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام روزی جهان در دست مستضعفین عالم قرار خواهد گرفت و این نشان می‌دهد که مظلومان و مستضعفان در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

حجت الاسلام بهشت گفت: امروز فلسطین مظلوم و رژیم غاصب صهیونیستی ظالم بوده و اگر ما مسئله دین و مذهب را کنار بگذاریم، به دلیل انسانیت هم که شده باید علیه این رژیم غاصب و منحوس ایستادگی کنیم که یکی از راه‌های آن حضور در راهپیمایی و تجمعات مردمی است.

کد خبر 1757640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha