سپاه تفکر «پاسداری از انقلاب» را تبدیل به فرهنگ کرد

حیدری با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی مردمی و نماد کامل ملت و قدرت حاکمیت است، تصریح کرد: تفکر سپاهی امروز به فرهنگ تبدیل شده است؛ حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان، تفکر سپاهی و پاسداری از انقلاب اسلامی را به فرهنگ تبدیل و تبیین کرده اند.

شهریار حیدری با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: مردم مهم ترین مولفه پشتیبانی نظام هستند چراکه مردم هم در ایجاد و هم در استمرار و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه در مردم ایران معنی می شود و تبلور می یابد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مانند سایر نیروهای مسلح کشورمان برخاسته از بطن و متن مردم است.

نماینده مردم سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ملت است بنابراین به عنوان نماد قدرت محسوب می شود.

وی افزود: طی ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، سپاه پاسداران همواره در قالب بسیج و سپاه در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی نقش آفرین بوده و در هر برهه ای که لازم بوده در کنار و همراه با مردم از انقلاب اسلامی پاسداری کرده است.

حیدری با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی، تصریح کرد: سپاه پاسداران با قدرت توانسته است با همه تهدیدات داخل و خارج مرزها مقابله کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران مردم محور است و خود را در متن و بطن مردم تعریف کرده است، گفت: امروز کمتر خانواده ای را در کشور داریم که یکی از اعضای خانواده اش بسیجی نباشد و خود را عضوی از سپاه نداند. تمام مقامات کشوری و لشکری خود را بسیجی می دانند.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات امام و رهبر معظم انقلاب درخصوص جایگاه سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نماد کامل ملت و قدرت حاکمیت است.

حیدری با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی مردمی و نماد کامل ملت و قدرت حاکمیت است، تصریح کرد: تفکر سپاهی امروز به فرهنگ تبدیل شده است؛ حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان، تفکر سپاهی و پاسداری از انقلاب اسلامی را به فرهنگ تبدیل و تبیین کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به نقش آفرینی های موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محور مقاومت افزود: امروز سپاه پاسداران توانسته است تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی داشته باشد به گونه ای که با افتخار از اقتدار و عزت ملی سخن می گوییم که همه اینها را مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

کد خبر 1759795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha