پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین رونمایی شد

از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین با حضور مسئولین در مراسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، در آستانه شصت و یکمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵خرداد در دشت ورامین صبح امروز دوشنبه(۲۴اردیبهشت ماه) داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: در آستانه شصت و یکمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵خرداد در دشت ورامین برای دومین سال پیاپی همایش فرهنگی طلوع خرداد با محوریت اجرای نمایش های تئاتر خیابانی با حضور هنرمندان نمایشی جنوب شرق استان تهران برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این همایش شهرستان های ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا نقش خواهند داشت، افزود: مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۵اردیبهشت ماه تا ۵خرداد ماه خواهد بود و پس از بازبینی آثار تاریخ برگزاری همایش از ۱۰خرداد تا ۱۵خرداد صورت خواهد گرفت.
خزایی در خصوص موضوعات این همایش گفت: در این همایش موضوعاتی مانند نقش قیام ۱۵خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نیم قرن قیام ۱۵خرداد، بصیرت و قیام ۱۵خرداد، نقش روحانیت در قیام ۱۵خرداد، پرداختن به زندگی و  آثار مکتوب امام خمینی(ره)، ایثار و شهادت، شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی ایران، شهدا قیام ۱۵خرداد و بیداری اسلامی، نقش زنان و روستائیان و کشاورزان و جوانان در قیام مردمی ۱۵خرداد ۴۲، نقش دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان در قیام مردمی ۱۵خرداد ۴۲ صورت خواهد گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین حضور ۱۵گروه نمایشی در این ایام در شهرستان ورامین، برپایی عصر شعر با حضور شاعران ، ایجاد نمایشگاه های هنری را از جمله برنامه های پیش بینی شده در ویژه برنامه های ۱۵خرداد شهرستان ورامین عنوان کرد.
وی در پایان از رونمایی پوستر این همایش در جلسه شهرستانی ستاد ۱۴ و ۱۵خرداد شهرستان ورامین با حضور فرماندار، امام جمعه موقت و سایر مسئولین خبر داد.

کد خبر 1763165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha