همراه‌مسجد جای خالی ارتباطات مردمی با مساجد را پر می‌کند

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه جای خالی مرکزی برای ارتباطات مردمی با مساجد احساس می‌شد، گفت: مساجد نیازمند شنیده شدن صدای مردم هستند و این همان کاری است که در مرکز همراه‌مسجد رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب ایران روز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور (همراه‌مسجد) بازدید کرد.

همراه‌مسجد جای خالی ارتباطات مردمی با مساجد را پر می‌کند

حجت الاسلام پورذهبی در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جای خالی چنین مرکزی برای ارتباطات مردمی با مساجد احساس می شد، اظهار کرد: بنابر گزارشی که مسئولان این مرکز ارائه کردند و با مشاهده‌ای که از نزدیک داشتم، در همین مدت کوتاه فعالیت ارتباطات خوبی میان مساجد و مردمی برقرار شده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب ایران ادامه داد: اگرچه مدت زیادی از آغاز به کار این مرکز نمی گذرد اما به طور میانگین روزانه ۶۰ تماس با آن صورت می گیرد و مشکلات و نیازهای مختلف مردم در حوزه مسجد مرتبط با ائمه جماعات، هیئت امناء، ساختمان مسجد و .. به منظور پیگیری مطرح می شود.

همراه‌مسجد جای خالی ارتباطات مردمی با مساجد را پر می‌کند

وی با تقدیر از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برای طراحی و فعال‌سازی این مرکز همراه‌مسجد، خاطرنشان کرد: مساجد نیازمند شنیده شدن صدای مردم هستند و این همان کاری است که در مرکز همراه‌مسجد رقم می‌خورد و فرصت شنیده شدن صدای مردم در این باره ایجاد می‌شود.

گفتنی است، مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور (همراه‌مسجد) با شماره ۸۹۴۰ هجدهم اسفند ماه همزمان با سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون‌های مسجد و با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

کد خبر 1763351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha