نیروهای انسانی فکور و متعهد ضامن اقتدار نظام هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: وجود نیروهای انسانی فکور، متعهد و متخصص تضمین کننده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز (۲۶ اردیبهشت) در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی، با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در جهان، گفت: گرچه لایه‌های نظامی و سرمایه‌های مادی نقش مهمی در اقتدار و عزت ایران اسلامی دارد اما ستون اصلی و تعیین کننده آن نیروی انسانی فکور و متعهد است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه این نیروها بسترسازی توسعه متوازن و پاسداشت سرمایه‌های نرم نظام را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: تربیت چنین انسان‌هایی با توسعه بنیه علمی کشور محقق می‌شود که در این راستا نقش معلمان و اساتید بیش از پیش باید در نظر گرفته شود.

وی به اهمیت توجه به تعلیم و تربیت اشاره کرد و ادامه داد: همگان باید در این راستا کوشا باشند و هزینه ها را به سمت تعلیم و تربیت علوم و معرفت انسانی و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه باید فرصت ها را غنیمت دانست، اظهار داشت: تربیت نسل کوشا و اثرگذار آینده درخشانی را برای آینده کشور در پی دارد.

وی نیازهای جامعه امروز را مسئولیت پذیری، انگیزه مداری، ایمان و تخصص در کار دانست و اظهار داشت: باید نیروهای متخصص، متعهد و با ایمان در رده های مختلف به کار گرفته شوند.

کد خبر 1763576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha