توسعه‌ اقتصادی در گرو دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است

دهقانی گفت: اقتصادی مردمی از مردم و برای مردم است و توسعه‌ اقتصادی در گرو دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، روح الله دهقانی فیروزآبادی_ مدیر اجرایی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) در آیین آغاز به کار ساخت پروژه ۶ هکتاری گلخانه آکواپونیک و آکواکالچر راما در حسین آباد بهشهر اظهار کرد: توسعه اقتصادی از دغدغه های رهبری و دولت است و برای توسعه همه جانبه تلاش می شود.

وی افزود: این گلخانه پر از برکت است که کار نوآورانه انجام دادند و امیدواریم این نوع کارها تکثیر شود.

 معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد: این مجموعه کار خلاقانه ای انجام داده است که به کشاورزی با مشارکت مردم کمک می کند.

توسعه‌ اقتصادی در گرو دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است

دهقانی گفت: امیدواریم سال آینده به عنوان گلخانه ای با مشارکت مردمی و اقتصادی به بهره برداری برسد.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است که باید در این راستا تلاش کرد.

به گفته معاون علمی و فن آوری رییس جمهور، توسعه گلخانه‌های هوشمند و شهرک‌های مولد گلخانه‌ای و شیلاتی یکی از اولویت هاست و اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است.

 وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب هم بر این مردمی شدن اقتصاد، تاکید دارند و ماهیت و ماموریت اقتصاد دانش‌بنیان نیز به‌گونه‌ای تعریف شده است که مبتنی بر فناوری باشد و جامعه را در اقتصاد،   نقش آفرین می‌سازد.

دهقانی، اولویت‌دارترین و مهم ترین مساله امروز کشور، را اقتصاد دانست و افزود: اصل کلیدی و راهبردی در تحول کشور نیز، دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است و باید در این راستا تلاش کرد.

کد خبر 1763759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha