آیت الله رئیسی برای اعتلای ایران اسلامی و خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت

نوری به روحیه استکبارستیزی آیت الله رئیسی به ویژه در بحث اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: رئیس دولت سیزدهم برای اعتلای ایران اسلامی و خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت.

یوسف نوری- استاندار مازندران در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی- رئیس دولت سیزدهم در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت عروج ملکوتی رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز با تاکید براینکه آیت الله شهید رئیسی تا آخرین لحظات عمر با برکتشان در کسوت خدمت به ملت از هیچ کوششی دریغ نکردند، اظهار کرد: آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر، جهادی، انقلابی، امام رضایی، مردمی بودند.

وی با اشاره به شعار انقلابی و مردمی دولت سیزدهم، افزود: آیت الله رئیسی گوش به فرمان ولایت فقیه بودند.

نوری به روحیه استکبارستیزی آیت الله رئیسی به ویژه در بحث اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن و مردمی بودن رئیس دولت سیزدهم زبانزد خاص و عام بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ثابت کردند برای مردمی بودن باید میان مردم بود، خاطرنشان شد: شهید سید ابراهیم رئیسی در آخرین روزهای حیات خود در سفر استانی به دیار علویان، لحظات ماندگاری از این روحیه متعالی را برای همه خادمان و خدمتگزاران ملت به نمایش گذاشت.

نوری اذعان کرد: وقتی خدمت به مردم اولویت باشد و برای سرافرازی ملت تلاش کنی قطعاً غیر از شهادت مرگ دیگری چشم انتظارت نخواهد بود و خوشا به سعادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش که شهادت روزی شان شد.

کد خبر 1764533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha