ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد/رئیسی یک وطن‌دوست واقعی بود

رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت و بر ادامه راه او در توسعه روابط صمیمانه دو کشور تأکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت و بر ادامه راه او در توسعه روابط صمیمانه دو کشور تأکید کرد.

پوتین در این ارتباط تلفنی عمیق‌ترین تسلیت خود را نثار رهبر معظم انقلاب و همه مردم ایران کرد و خطاب به مخبر گفت: جنابعالی در جریان هستید که از روز گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برای نجات زندگی ایشان کمک کنیم، اما متأسفانه فاجعه زودتر اتفاق افتاده بود.

پوتین تأکید کرد: من شخصا و از نزدیک آقای رئیسی را می‌شناختم و هم‌اکنون شخصا ایشان را از دست داده‌ام. بدون شک ایشان یک وطن‌دوست واقعی بود که کشورش را بسیار دوست می‌داشت و ما نیز یک دوست و متحد معتبر را از دست دادیم.

مخبر میز خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی برای ما یک رئیس‌جمهور عادی نبود، بلکه شخصیتی مردم‌دوست و پرتلاش با توان تعامل بالای بین‌المللی بود و ما متأسفانه چنین شخصیت عزیزی را از دست دادیم و برای ما بسیار سخت است؛ اما خوشبختانه نظام اسلامی از چنان استحکامی برخوردار است که این روزهای سخت را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

کد خبر 1764554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha