مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی در دانشگاه آزاد رشت

مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده امروز ( سه شنبه ۱ خرداد) در مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در دانشگاه آزاد رشت گفت: یکی از مهمترین ارکان ایران اسلامی، رئیس دولت است که به اتفاق گروهی از همراهانش در چنین حادثه‌ای، مصیبت بزرگی را به قلب نازنین حضرت بقیه الله ، رهبری معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی وارد کرد.


کارشناسان پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان افزود: پست و مسئولیتی را که امانتی بیش نیست به آن افتخار کنیم باید خدمتگذار باشیم و کارهای ماندگار انجام دهیم تا نام نیک از خود بجا بگذاریم و بخاطر ایمان و عمل صالحی که در جهت عمل به وظیفه خود انجام داده ایم.


حجت الاسلام گلمیرزاده تصریح کرد: شهید رئیسی و عزیزان و همراهان گرانقدرشان دارای عزت والایی نزد مردم بودند و همانطور که در رسانه ها پخش شد مردم چه عرض ارادتی را نشان دادند که همه این ارادت ها، نشان از جایگاه والای آنها در نزد مردم است.

مراسم عزاداری شهادت آیت الله رئیسی در دانشگاه آزاد رشت

وی با بیان اینکه خدای متعال در قرآن مجید می فرماید که اگر می خواهید به این مقام برسید راه‌هاش عبادت، بندگی و خدا محوری است خاطر نشان کرد: اگر خدا محوری در زندگی ما باشد و اگر خدا را فقط بندگی کنیم، برده دیگران نمی شویم.

وی اضافه کرد: در دانشگاهی که مرکز علم  و یکی از مراکزی که باید نسل‌هایی را تربیت کند که آینده این مملکت، تعلق به این جوانان دارد باید به  نکات سبک زندگی توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: سبک زندگی دینی باید در تمام شئونات زندگی وارد شود و دشمن بر آن است که تغییراتی را در این سبک دینی ایجاد کند امروز وظیفه ما سنگین تر و حساس‌تر است.

کارشناسان پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان به ویژگی های مرحوم آقای آیت الله رئیسی پرداخت و اظهار داشت: ایمان بالا از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود، انسان می تواندهم سیاسی باشد و هم عرفانی باشد و عملاً ما دیدیم در زندگی حضرت امام (ره) و عالمان دینی و امروزه رهبری انقلاب ویژگی‌های ایشان، توسل بود ، چه بسا در ماموریت های سنگین این شهید بزرگوار، نماز شبش نافله شد.

در ادامه این مراسم حاضرین به عزاداری شهید راه خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش پرداختند.

کد خبر 1764879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha