گرامیداشت شهدای خدمت در کانون‌های مساجد سمنان برگزار می‌شود

حقیقت از برگزاری برنامه‌های مختلف ویژه گرامیداشت شهدای خدمت به ویژه آیت الله رئیسی و همراهان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان؛ محمد امین حقیقت- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، گفت برنامه های مختلفی از روز گذشته در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به منظور بزرگداشت رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران برگزار شده و در روزهای آینده نیز برگزار می شود.

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم در قالب طرح مسجد پایگاه قرآنی، پویش های نذر صلوات، برگزاری مراسم گرامیداشت در مساجد و... از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنانعنوان کرد و افزود: برنامه های گرامیدشت شهدای خدمت بصورت مردمی و خودجوش در سراسر استان توسط مساجد و سایر نهادهاو تشکل های مردمی برگزار خواهد شد.

حقیقت تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در نقاط مختلف کشور اقدامات لازم برای حضور مردم و اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان با هماهنگی استانداری و فرمانداری های استان ضورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانونن های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: طراحی و چاپ پوستر های فرهنگی با نشر ارزش های رفتاری و خدمات جهادی شهید آیت الله رییسی برای عموم مردم و توزیع آن از طریق مساجد  و نیز تولید محتوا برای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و ادارات فراهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان صورت گرفته است.

کد خبر 1765304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha